Jun. 22nd, 2012

wallflowering: From the ET interview September 2014 (COD: Where the skies are blue)
OMG guys, look what I've just finished making after forever* - COD MOODTHEME! Yep, it's another one of those nobody-but-me-uses things, LOL. But this is what I've been wanting to have in my life for quite a while, and now I can finally use it in its entirety and I'm happy I actually finished something (even though I've got so many *other* things I'd better finish than this) and before his birthday (June 26th - I don't know, to me it somehow seemed important to finish it before the day), so, YAY ME. \o/


\o/ HELL YEAH CHRIS O'DONNELL & LL COOL J & NCIS: LA \o/






Full Preview | .ZIP (MB)


100x55 | .png | no repeats | zip includes 132 mood images and adminconsolecodes.txt file


BLAH )

Profile

wallflowering: From the ET interview September 2014 (Default)
ṧα☂☺ḱα

June 2015

S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617 181920
21222324252627
282930    

Page Summary

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags